Лабунець Віктор Миколайович

Лабунець Віктор Миколайович

доктор педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету

ЛАбунець Віктор МиколайовичЛабунець Віктор Миколайович народився 29 вересня 1955 року у волинському селі Іваниничі Дубнівського району Рівненської області у сім’ї колгоспників.

У 1962 році пішов навчатися у перший клас Тростянецької восьмирічної школи, яка знаходилася за 3 кілометри від дому. Музична обдарованість сільського хлопчика проявилася вже в ранньому дитинстві. З 7-ми років Віктор почав самотужки опановувати гру на баяні, підбираючи на слух мелодії пісень, які чув від односельчан та весільних музикантів. Надалі навчання на музичному інструменті продовжив у класі баяна Дубенської дитячої музичної школи (клас викладача Г. О. Різуна). Навчаючись у старших класах музичної школи разом зі своїми однокласниками організовує ВІА у якому грав на бас-гітарі. Захоплення сучасною естрадною музикою виявилося настільки сильним, що хлопці змайстрували електрогітари власноруч. Репетиційну роботу проводили вечорами після занять у школі допізна з величезним бажанням та ентузіазмом. Таким чином, у молодого юнака сформувався професійний вибір – стати музикантом.

У 1971 році Віктор успішно складає вступні іспити у Дубенське культурно-освітнє училище і вступає на відділення народних інструментів по класу баяна. Опанування грою на баяні (клас викладача В. І. Корінця) відбувалося паралельно з вивченням народних інструментів. Тут він вперше почув балалайку і з величезним бажанням почав її практичне опанування у класі талановитого педагога-народника Кухарчука Філарета Парфеновича. Успіхи Віктора були достатньо показовими і перевершили всі очікування вчителя. Після завершення навчання в училищі в 1974 Віктор був направлений на роботу вчителем по класу народних інструментів в Дубенську вечірню музичну школу.

У 1979 році Віктор Лабунець вступив у Рівненський державний інститут культури на відділення народних інструментів на спеціальність: «Культурно-освітня робота, керівник самодіяльного оркестру народних інструментів». В інституті навчався в класі балалайки композитора, кандидата мистецтвознавства, професора М. Лисенка-Дністровського. У студентському середовищі він завжди був лідером, визначався величезною працелюбністю. Саме у ній знаходив велике енергетичне підживлення для самореалізації своїх навчальних та майбутніх професійних й творчо-виконавських перспектив. Становлення талановитого інструменталіста-балалаєчника відбувалося у творчому піднесенні, а також завдяки повсякденній кропіткій праці, яка передбачала засвоєння нових творів відомих композиторів зі складними віртуозно-технічними та художніми вимогами. Заняття за інструментом були систематичними і тривалими – по 6–8 годин кожного дня. Засвоюючи нові технічно-виконавські прийоми гри на балалайці, поєднуючи їх з художньою виразністю й досягнувши високого професійного рівня виконання, Віктор успішно переходить на сольне виконавство. Його концертний репертуар відповідав найвищим навчальним вимогам програм консерваторій і професійних виконавців-солістів: «Концерт для балалайки з оркестром f-moll» Є. Сіроткіна, «Концерт для балалайки з симфонічним оркестром» С. Василенка, «Концертні варіації» М. Будашкіна, «Гуцульська рапсодія» М. Лисенка-Дністровського, «Слов’янський танець № 2» А. Дворжака, «Болєро» М. Шульмана, «Фантазія на російську і українську теми» М. Вигодського тощо. Вже тоді він вирізняється яскравою, вишуканою, особливою манерою і високою художньою культурою виконавства на балалайці.

Навчання в інституті В. Лабунець успішно поєднує з концертно-творчою та педагогічною діяльністю. Упродовж кількох років він успішно працює солістом-інструменталістом у Рівненській державній філармонії в ансамблі народних інструментів «Джерела» та в ансамблі пісні і танцю «Текстильник». Одночасно він займається педагогічною роботою – викладає гітару та народні інструменти у Рівненській дитячій музичній школі № 1. Глибокі знання основ дитячої психології та специфіки методики роботи з дітьми поєднувалися з професійною здатністю природного вміння чітко, яскраво і просто донести педагогічні вимоги до учня.

Після закінчення інституту у 1983 році В. Лабунця як молодого спеціаліста направляють на роботу в Кам’янець-Подільське культурно-освітнє училище Хмельницької області викладачем по класу народних інструментів та оркестрового диригування. Цей період його педагогічної роботи у середньому навчальному закладі активно поєднується з творчо-виконавською діяльністю. Своїми знаннями, набутим досвідом віртуозного інструменталіста-балалаєчника, уважним ставленням до студентів і старших колег по роботі він здобув незаперечний авторитет і завоював загальну симпатію і повагу. Виконуючи концертні твори для балалайки з оркестром народних інструментів культурно-освітнього училища (художній керівник і диригент О. Грек), він домагався абсолютного дотримання авторських вимог, точної, виразної, емоційної інтерпретації твору. Такі сольні виступи Віктора Лабунця з оркестром стали традиційним явищем. Репертуар його концертних програм був різноманітним. У його виконанні звучать твори вітчизняних і зарубіжних композиторів: «Не корите мене, не сварите» в обробці М. Корецького, «Уральська танцювальна» в опрацюванні Б. Троянівського, романс «Я зустрів вас» В. Андрєєва тощо. Його творча репетиційна робота разом з оркестровим колективом і самі концертні виступи завжди були сконцентрованими, заздалегідь добре відпрацьованими, продуманими. Природне уміння «триматися» на сцені, психологічний спокій та професійна гра інструменталіста-балалаєчника В. Лабунця на концертних виступах завжди приваблювала поціновувачів народно-інструментального мистецтва в училищі, місті й області. Така концертно-виконавська практика молодого викладача Віктора Лабунця була систематичною і несла у собі великий виховний і просвітницький потенціал. Набуваючи особистісний художньо-виконавський досвід та проявляючи творчий максималізм у ролі концертуючого соліста-інструменталіста, Віктор Миколайович одночасно став взірцем для майбутніх фахівців-народників у цій творчій справі. Його високохудожнє виконавське мистецтво, без сумніву, зіграло важливу роль у вихованні студентської молоді і слухачів. Особистим прикладом виконавця він енергетично досить потужно впливає на студентів, доводячи тезу про те, що навчання у мистецькому навчальному закладі поза творчою діяльністю втрачає сенс, залучає їх до самостійної роботи у класі з основного музичного інструмента. Своєю особливою позитивною енергетикою Віктор Миколайович навколо себе збирає багато однодумців-музикантів, з якими було йому легко працювати й ділитися власними творчими планами. Активна педагогічна і виконавська робота В. Лабунця в культурно-освітньому училищі продовжувалася до його переходу на роботу в Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут.

З вересня 1988 року Віктор Миколайович працює викладачем кафедри музики Кам’янець-Подільського державного педагогічного інституту. На кафедрі музики Віктор Миколайович викладає основний музичний інструмент (гітара, домра), вивчення додаткового інструменту. Але з часом наукова діяльність для нього стає другим покликанням. Їй він віддає багато часу і енергії. Коло науково-професійних зацікавлень Віктора Миколайовича було широким та різноманітним. З’являються його перші публікації з проблем колективного музикування на народних інструментах та виховання студента-інструменталіста у вищому навчальному закладі. Одночасно з науковою діяльністю він активно продовжує концертно-виконавську діяльність з народним оркестром народних інструментів педагогічного інституту під керівництвом Івана Мариніна. У супроводі оркестру В. Лабунець виконує на балалайці варіації на тему відомого російського романсу «Вот мчится тройка почтовая» композитора М. Будашкіна.

Надалі Віктор Лабунець стає ініціатором створення дуету із заслуженим працівником культури України, композитором Поділля Олексієм Бецом (баян). Відомий твір «Російські наспіви» в опрацюванні українського композитора Миколи Різоля завжди звучав з особливим піднесенням і бадьорістю. Ліричний вступ, віртуозні варіації, технічні пасажі, контрастні темпові і динамічні відхиленнях викликали у слухачів прекрасні емоції і захоплення. У відгуках про дует й концертно-виконавську манеру виконання професійних народників-інструменталістів відзначали їх самодостатню, високу сценічно-виконавську культуру, технічну легкість, художню довершеність гри та професійне ставлення до інтерпретації виконуваних творів.

Надалі питання підвищення свого науково-кваліфікаційного рівня, який відповідав би сучасним вимогам вищої школи, стає для нього головним пріоритетом. Віктор Лабунець, успішно склавши вступні іспити в аспірантуру при Українському національному педагогічному університеті ім. М. Драгоманова, у 1990 році стає аспірантом кафедри педагогіки (науковий керівник – професор, кандидат педагогічних наук Лапченко Володимир Петрович). Уміння об’єктивно осмислити всі грані науково-дослідницької роботи, здатність до точного аналізу опрацьованого матеріалу, уміння реалізувати свій науковий потенціал, забезпечили йому у 1993 році успішний захист кандидатської дисертації «Забезпечення творчої активності молодших школярів у процесі колективного народно-інструментального музикування».

Після завершення навчання в аспірантурі Віктор Лабунець повертається на роботу у стіни Кам’янець-Подільського державного педагогічного інституту. На кафедрі музики він читає курс лекцій з «Історії музики», основний музичний інструмент, додатковий музичний інструмент, методику роботи з дитячим народно-інструментальним колективом.

Педагогічну роботу Віктор Миколайович поєднує з творчо-виконавською. Він створює студентський ансамбль народних інструментів «Джерела» та ансамбль гітаристів. Інструментальний склад ансамблю народних інструментів був таким: домра-прима І, домра-прима ІІ, домра-альт, домра-тенор, баян, гітара, флейта, ксилофон і домровий контрабас. З студентським творчим колективом ансамблю виступали солісти-вокалісти: лауреати міжнародного та всеукраїнського пісенних конкурсів та фестивалів Наталія Овчарук та сестри Марина й Ірина Стасюки.

До програмного репертуару творчого колективу увійшли твори вітчизняних та зарубіжних композиторів: «Гопак» із балету «Гаяне» А. Хачатуряна, «Весела кадриль» О. Осадчого, «Народний танець» М. Дремлюги, «Сільські музики» І. Якушенка, «Щедрик» М. Леонтовича. Багато творів, які виконував ансамбль, були оркестровані Віктором Лабунцем: «До пісні» (муз. А. Поповича, сл. В. Матвієнка), «Нащо мені чорні брови» (муз. Д. Бонковського, сл. Т. Шевченка), «Не забудь» (муз. Б. Янівського, сл. Б. Стельмаха), «П’ять лебідок» (муз. Р. Суров’яка, сл. В. Філіпчука), «Славен край наш – Україна» (муз. Б. Ліпмана, сл. В. Матвієнка), «Ти мені позвони» (муз. Р. Суров’яка, сл. В. Грубляк), «Як я люблю тебе» (муз. І. Поклада, сл. Д. Луценка), «Білі яблуні» (муз. О. Беца, сл. М. Томенка) тощо. У той же час репертуар колективу постійно поповнюється новими творами класичної, народної та оригінальної музики в опрацюванні В. Лабунця.

Одночасно він керує студентським ансамблем гітаристів у складі 6 осіб. У репертуарі гітарного секстету звучать твори: «Сальвадор» й «Аргентинський вальс» композитора А. Чазаррети, «Бразильський танець» Х. Пернамбуни, «Гранада» А. Лари, «Прощай Ноніно» А. П’яццолли, «Слов’янський танець № 2» А. Дворжака.

Виступи колективів відбуваються також у формі звітних концертів. Він прагне не тільки грати на сцені та передавати свій виконавський досвід студентам, але й вирішувати й реалізовувати надскладні художньо-мистецькі завдання з творчим колективом.

З великим успіхом ансамблі народних інструментів і гітаристів репрезентують народно-інструментальне мистецтво на сцені міста й області. Колективи та його керівник завойовують симпатії у мистецьких колах. Вони стають активними осередками у культурному житті педагогічного університету, міста, області. На всеукраїнському фестивалі аматорських колективів профспілок (м. Хмельницький, 1999 р.) ансамбль народних інструментів «Джерела» виборює Диплом Ι ступеня. Таким чином, студентський ансамбль перетворився на провідний творчий колектив, який вирізнявся оригінальним репертуаром, високопрофесійним виконавством і популярністю. Виконавський внесок студентських творчих колективів був істотною підмогою для концертного життя університету і міста.

У лютому 2004 року Віктор Миколайович очолює новостворену кафедру теорії, історії музики і гри на музичних інструментах. Пріоритетними напрямками у роботі кафедри доцент В. Лабунець вважає формування високого професійного та загальнокультурного рівнів майбутніх вчителів музики; розширення варіативності змісту освіти, методів освіти, засобів навчання; ефективного засвоєння інноваційних підходів у сфері освіти; систематичну участь професорсько-викладацького складу та студентів у міжнародних, всеукраїнських та університетських наукових конференціях, мистецько-творчих конкурсах тощо. Будучи генератором продуктивних ідей у роботі кафедри, Віктор Миколайович навколо себе згуртовує однодумців і чітко визначає пріоритетні напрямки роботи, щиро підтримуючи ініціативність кожного з них.

Результативність та ефективність в роботі кафедри стали помітними за досить короткий термін перебування його на цій посаді. Значно зросло число наукових видань, публікацій статей у наукових журналах, збірниках, участі в роботі наукових конференцій професорсько-викладацького складу кафедри та мистецьких студентських конкурсах. За 2006–2011 роки викладачами кафедри було видано 17 навчально-методичних посібників, 8 репертуарно-методичних збірників, 2 монографії.

Віктор Миколайович особисто здійснив більше 60 наукових публікацій, серед яких навчально-методичні посібники з грифом МОН «Шестиструнна гітара в ансамблі», «Ансамблі українських народних інструментів», «Формування професійної майстерності студентів у процесі початкового навчання гри на чотириструнній кобзі», «Гами та етюди як необхідний компонент удосконалення технічної майстерності баяніста» тощо.

Очолювана В. Лабунцем кафедра бере активну участь у процесі реформування освіти в Україні на засадах Болонської декларації та орієнтується на новітні напрямки наукових досліджень і опанування інтерактивних методів у підготовці майбутніх фахівців. Він активно стимулює і підтримує успiшне функціонування на кафедрі музично-творчої лабораторії, музичної студії, творчих колективів: оркестру народних інструментів – керівник І. Маринін; народно-інструментального ансамблю «Джерела» – керівник В. Лабунець; ансамблю джазових інструментів «Магія джазу» – керівник Ж. Карташова, результатом роботи яких є успішні здобутки викладачів і студентів у різноманітних всеукраїнських i міжнародних мистецьких конкурсах i фестивалях.

Психологічний мікроклімат у колективі, створений керівником названого навчального підрозділу В. Лабунцем, всебічно сприяє реалізації педагогічної, наукової та творчої діяльності викладачів, що й засвідчують високі рейтингові показники кафедри.

З березня 2008 року професор В. Лабунець очолює науково-дослідну лабораторію «Історія, теорія і практика музичної інструментально-виконавської освіти». Діяльність лабораторії Віктор Миколайович спрямовує на дослідження проблеми шкільного колективного народно-інструментального музикування, академічного інструментального виконавства (фортепіано, баян, акордеон, гітара, бандура тощо), традиційного та академічного ансамблево-оркестрового мистецтва Південно-Західного Поділля. Грунтуючись на здобутках вітчизняних та зарубіжних дослідників у питаннях вивчення етномузичних та культурологічних процесів у зазначеному регіоні Поділля, члени науково-дослідної лабораторії працюють над дослідженнями проблеми:

  • інструментальної підготовки у класі з основного музичного інструмента;
  • використання народних інструментів у практиці загальноосвітньої школи;
  • становлення та розвитку традиційних та академічних форм музикування;
  • вивчення діяльності сучасних діячів народно-інструментального виконавства Подільського краю та їх концертно-виконавську практику;
  • репертуарних особливостей творчих інструментальних колективів Південно-Західного Поділля;
  • формування мелодико-інтонаційних, гармонічних та ритмічних особливостей традиційного музичного мистецтва Подільського краю.

В організації науково-дослідної роботи Віктор Миколайович налагоджує співпрацю з Національним педагогічним університетом імені М. Драгоманова, Рівненським державним гуманітарним університетом, Волинським національним університетом імені Лесі Українки, Хмельницькою гуманітарно-педагогічною академією, районними, міськими та обласними управліннями освіти та науки, викладачами-методистами мистецьких закладів Хмельницької області.

В. М. Лабунець успішно здійснює наукове керівництво написанням дисертаційних й магістерських робіт.

З 2005 року Віктор Миколайович одночасно працює відповідальним секретарем приймальної комісії Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Він цілеспрямовано проводить професійно-орієнтаційну роботу з випускниками загальноосвітніх шкіл та мистецьких навчальних закладів.

Професор В. М. Лабунець забезпечує на напрямі підготовки «Музичне мистецтво» читання таких дисциплін: «Історія музики», «Основний музичний інструмент», «Новітня історія музики», «Методика навчання гри на музичному інструменті».

Серед його випускників – лауреат міжнародного конкурсу гітарної музики Олег Швець (м. Рівне, 2004, ІІ місце).

З 2014 року Віктор Миколайович Лабунець працює деканом педагогічного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

Педагогічний досвід професора В. Лабунця свідчить, що творчий неспокій, наполегливість, пошук педагога збагачують його внутрішній світ, активізують внутрішній потенціал музиканта-педагога, робить його працю ефективнішою, змістовнішою.

За науково-педагогічні та творчі досягнення В. М. Лабунець нагороджений Почесними грамотами обласної, міської та районної адміністрацій.

НАУКОВІ ПРАЦІ В. М. ЛАБУНЦЯ

І. Окремі видання

Монографії

  1. Інтегроване навчання майбутніх учителів музики: теорія і практика : монографія / Віктор Миколайович Лабунець, Жанна Юріївна Карташова. – Кам’янець-Подільський : Зволейко Д. Г., 2013. – 236 с.
  2. Інноваційні технології інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики: теорія та методика : монографія / Віктор Миколайович Лабунець. – Кам’янець-Подільський : Зволейко Д. Г., 2014. – 352 с.

Навчальні посібники

  1. Вивчення додаткового музичного інструменту: [метод. посіб.] / В. М. Лабунець. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільська міська друкарня, 1997. – 47 с.
  2. Ансамбль народних інструментів: навч.-метод. посіб. / В. М. Лабунець. – Вінниця : Розвиток, 2006. – 148 с.
  3. Шестиструнна гітара в ансамблі: навч.-метод. посіб. / В. М. Лабунець. – Вінниця : Розвиток, 2008. – 204 с.
  4. Формування професійної майстерності студентів у процесі початкового навчання гри на чотириструнній кобзі: навч.-метод. посіб. / В. М. Лабунець. – Кам’янець-Подільський : Цвігайло М. М., 2009. – 102 с.
  5. Гами та етюди як необхідний компонент вдосконалення технічної майстерності баяніста : навч.-метод. посіб. / В. М. Лабунець, В. Ф. Олійник. – Кам’янець-Подільський : Цвігайло М. М., 2010. – 96 с.
  6. Українські народні пісні і танці у перекладенні для шестиструнної гітари: навч.-метод. посіб. / В. М. Лабунець. – Кам’янець-Подільський : Цвігайло М. М., 2011. – 104 с.
  7. Методика навчання гри на чотириструнній кобзі: навч.-метод. посіб. / В. М. Лабунець. – Кам’янець-Подільський : Абетка Світ, 2012. – 80 с.
  8. Методичні основи ансамблевої гри (народно-інструментальні ансамблі) : навч.-метод. посіб. / В. М. Лабунець. – Кам’янець-Подільський : ВолощукВ. О., 2013 – 196 с.
  9. Інструментування вокального супроводу для народно-інструментальних ансамблів : навч.-метод. посіб. / В. М. Лабунець. – Кам’янець-Подільський : ВолощукВ. О., 2014. – 84 с.
  10. Ансамблева гра в класі гітари ансамблів : навч.-метод. посіб. / В. М. Лабунець. – Кам’янець-Подільський : ВолощукВ. О., 2015. – 107 с.
  11. Методика організації та роботи підліткового класичного ансамблю гітаристів ансамблів : навч.-метод. посіб. / В. М. Лабунець. – Кам’янець-Подільський : ВолощукВ. О., 2015. – 131 с.
  12. Робота над гамами та етюдами в класі баяна : навч.-метод. посіб. / В. М. Лабунець, Р. Б. Чорпіта. – Кам’янець-Подільський : ВолощукВ. О., 2016. – 116 с.

 

ІІ. Статті в журналах і збірниках наукових праць

  1. Готовність учителя музики до роботи з дитячим народно-інструментальним колективом / В.М. Лабунець // Формування творчої особистості вчителя для оновлення національної школи : тези доп. Всеукраїнської наук.-практ. конф., 27–28 квіт. 1993 р. – Умань, 1993. – Ч. ІІ. – С. 62–64.
  2. Вчитель і композитор / В. М. Лабунець // Музично-педагогічна і творча діяльність М. Леонтовича в контексті відродження національної освіти та культури (до 120-річчя від дня народж.) : наук. доп. першої Всеукраїнської наук.-теорет. конф., 10–12 груд. 1997 р. / Кам’янець-Поділ. держ. пед. ін-т ; [редкол.: З. Яропуд (відп. ред.), А. Копилов, А. Філінюк та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 1997. – С. 69–72.
  3. Музично-виражальні засоби в обробках українських народних пісень М.Леонтовича / В. М. Лабунець // Музично-педагогічна і творча діяльність М. Леонтовича в контексті відродження національної освіти та культури (до 120-річчя від дня народж.) : наук. доп. першої Всеукраїнської наук.-теорет. конф., 10–12 груд. 1997 р. / Кам’янець-Поділ. держ. пед. ін-т ; [редкол.: З. Яропуд (відп. ред.), А. Копилов, А. Філінюк та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 1997. – С. 116–118.
  4. Народно-інструментальне музикування на Поділлі / В.М. Лабунець // Духовна і науково-педагогічна діяльність І. І. Огієнка (1882–1972) в контексті українського національного відродження : наук. доп. другої Всеукраїнської наук.-теорет. конф. – Кам’янець-Подільський ; Київ, 1997. – С. 296–298.
  5. Організація самостійної роботи майбутніх керівників шкільних народно-інструментальних колективів / В.М. Лабунець // Збірник наукових праць викладачів педагогічного факультету Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 1997. – Вип. III. – С. 122–125.
  6. Про диригентсько-виконавську роботу керівника оркестру народних інструментів / В.М. Лабунець // Збірник наукових праць викладачів педагогічного факультету Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 1997. – Вип. I. – С. 222–232.
  7. Про курс методики навчання гри на народних інструментах / В.М. Лабунець // Теоретичні та практичні питання культурології : зб. статей. – Київ, 1997. – Ч.  – С. 26–29.
  8. Розвиток музичної активності молодших школярів на початковому етапі навчання в народно-інструментальному колективі / В.М. Лабунець // Збірник наукових праць викладачів педагогічного факультету Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 1997. – Вип. I. – С. 200–212.
  9. Становлення і розвиток диригентсько-хорових шкіл в Україні інструментів / В.М. Лабунець // Збірник наукових праць викладачів педагогічного факультету Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 1997. – Вип. III. – С. 116–119.
  10. Українське музичне бароко – «великий» перехід від середньовіччя до нового часу (науково-педагогічні аспекти) / В.М. Лабунець // Збірник наукових праць викладачів педагогічного факультету Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 1997. – Вип. III. – С. 119–122.
  11. Вивчення нотної грамоти в шкільному оркестрі народних інструментів/ В. М. Лабунець // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2001. – Вип. IV. – С. 189–194.
  12. Роль творчості Володимира Підгорного в жанровій еволюції української баянної школи/ В. М. Лабунець // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2001. – Вип. IV. – С. 182–189.
  13. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музики/ В. М. Лабунець // Виховна робота у вищому навчальному закладі: симбіоз нового і традиційного : зб. наук. праць за матер. наук.-практ. конф. – Кам’янець-Подільський, 2001. – С. 157–159.
  14. Григорій Сковорода – музикант-педагог мистецтв/ В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету : зб. за підсумками звітної наук. конф. викладачів і аспірантів, присвяч. 85-й річниці від дня створення ун-ту, 2–4 квіт. 2002 р. / [редкол.: О. М. Завальнюк (голова), А. Г. Філінюк, П. Є. Ткачук та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2002. – Т. 1. – С. 135–
  15. До питання художньо-творчої діяльності учнів школи мистецтв/ В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету : зб. за підсумками звітної наук. конф. викладачів і аспірантів, присвяч. 85-й річниці від дня створення ун-ту, 2–4 квіт. 2002 р. / [редкол.: О. М. Завальнюк (голова), А. Г. Філінюк, П. Є. Ткачук та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2002. – Т. 1. – С. 294–
  16. Стильові риси хорових концертів Д.С. Бортнянського / В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету : зб. за підсумками звітної наук. конф. викладачів і аспірантів, присвяч. 85-й річниці від дня створення ун-ту, 15–16 квіт. 2002 р. / [редкол.: О. М. Завальнюк (голова), А. Г. Філінюк, П. Є. Ткачук та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2002. – Т. 2. – С. 234–
  17. Формування взаємозв’язку між слуховим сприйманням і грою при виконанні музичного твору/ В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету : зб. за підсумками звітної наук. конф. викладачів і аспірантів, присвяч. 85-й річниці від дня створення ун-ту, 2–4 квіт. 2002 р. / [редкол.: О. М. Завальнюк (голова), А. Г. Філінюк, П. Є. Ткачук та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2002. – Т. 1. – С. 170–175.
  18. Взаємодія народного і академічного в творчості М.Леонтовича Леонтовича / В. М. Лабунець, Ж. Ю. Карташова // Матеріали до українського мистецтвознавства. Микола Леонтович і сучасна освіта та культура (До 125-річчя від дня народження) : зб. наук. праць. – Київ ; Кам’янець-Подільський, 2003. – Вип.  – С. 59–61.
  19. Педагогічна і виконавська діяльність Миколи Леонтовича/ В. М. Лабунець, Ж. Ю. Карташова // Матеріали до українського мистецтвознавства. Микола Леонтович і сучасна освіта та культура (До 125-річчя від дня народження) : зб. наук. праць. – Київ ; Кам’янець-Подільський, 2003. – Вип.  – С. 29–31.
  20. Творчий розвиток школярів на уроках музики / В. М. Лабунець // Збірник наукових праць викладачів Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2003. – Вип. V. – С. 145–
  21. Форми і методи активізації самостійної роботи студентів музично-педагогічних факультетів / В. М. Лабунець // Матеріали до українського мистецтвознавства. Микола Леонтович і сучасна освіта та культура (До 125-річчя від дня народження) : зб. наук. праць. – Київ; Кам’янець-Подільський, 2003. – Вип.  – С. 159–162.
  22. Формування у молодших школярів інтересу до колективного народно-інструментального музикування / В. М. Лабунець // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2003. – Вип. V. – С. 79–
  23. Музично-естетичне виховання і сучасні вимоги до майбутнього вчителя музики композиторів / В. М. Лабунець // Актуальні проблеми викладання музичних дисциплін у вищій школі : зб. статей. Науковий вісник Національної музичної академії України імені  П. І. Чайковського.– Київ, 2004. – Вип. 35. – С. 204–209.
  24. Тарас Шевченко в оперній творчості українських композиторів / В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного університету: за матеріалами міжнародної конференції, присвяченої 190-й річниці з дня народження Т. Г. Шевченка (17–19 травня 2004 р.). Філологічні науки. – Кам’янець-Подільський, 2004. – Вип. 9. – С. 90–95.
  25. Ансамблева гра як різновид спільної музично-виконавської діяльності / В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного університету: зб. за підсумками звітної наук. конф. викладачів і аспірантів : вип. 3, у 3 т. – Кам’янець-Подільський, 2005. – Т. 1. – С. 178–183.
  26. Організація навчально-виховного процесу в гуртку з гри на українських народних інструментах / В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного університету : зб. за підсумками звітної наукової конференції викладачів і аспірантів : вип. 3, у 3 т. – Кам’янець-Подільський, 2005. – Т. 1. – С. 243–246.
  27. Психолого-педагогічні основи формування естетичної культури молодших школярів/ В. М. Лабунець // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2005. – Вип. VI. – С. 167–172.
  28. Психолого-педагогічні особливості підготовки виконавця-інструменталіста до публічного виступу / В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного університету : зб. за підсумками звітної наук. конф. викладачів і аспірантів : вип. 3, у 3 т. – Кам’янець-Подільський, 2005. – Т. 1. – С. 216–220.
  29. Педагогічні особливості керівництва учнівськими колективами / В. М. Лабунець // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2006. – Вип. IX. – С. 236–243.
  30. Шляхи формування операційно-процесуального компонента ансамблевої компетентності учнів-гітаристів / В. М. Лабунець // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2006. – Вип. IX. – С. 178–187.
  31. Педагогічні умови розвитку художнього смаку у студентів класу гітари засобами естрадного мистецтва Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного університету : зб. за підсумками звітної наук. конф. викладачів і аспірантів : вип. 6, у 3 т. – Кам’янець-Подільський, 2007. – Т. 1. – С. 189–191.
  32. Творча взаємодія викладача та студентів у процесі колективної інструментальної діяльності / В. М. Лабунець // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2007. – Вип. XIII, кн.II. – С. 153–156.
  33. Формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики / В. М. Лабунець, Ж. Ю. Карташова // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2007. – Вип. XIII, кн.II. – С. 156–160.
  34. Методи вдосконалення виконавського апарату студента-гітариста / В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: зб. за підсумками наук. конф. викладачів, докторантів і аспірантів, присвяч. 90-річчю університету, 12–13 берез. : вип. 7, у 5 т. / [редкол.: О. М. Завальнюк, О. В. Кеба, С. Д. Абрамович та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2008. – Т. 5. – С. 137–139.
  35. Народно-інструментальне мистецтво південно-західного Поділля / В. М. Лабунець // Академічне народно-інструментальне мистецтво України: проблеми збереження та розвитку в сучасній соціокультурні : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції – Кіровоград, 2008. – С.87–92.
  36. Принципи та умови формування інтересу школярів до народно-інструментального музикування / В. М. Лабунець // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Каньоса (відп. ред.), В. С. Карпалюк, Л. Б. Попова та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2008. – Вип. XV. – С. 227–229.
  37. Психолого-педагогічні основи формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва творчими учнівськими колективами / В. М. Лабунець // Проблеми сучасної психології: зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України / за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Кам’янець-Подільський, 2008. – Вип. 2. – С. 136–146.
  38. Психолого-педагогічні особливості формування виконавської майстерності студента-інструменталіста / В. М. Лабунець // Проблеми сучасної психології: зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України / за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Кам’янець-Подільський, 2008. – Вип. 1. – С. 81–92.
  39. Всеукраїнська науково-практична конференція «Інструментальне мистецтво у вищій школі: проблеми і перспективи професійної підготовки» / В. М. Лабунець // Освіта, наука і культура на Поділлі : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2009. – Т. 13 : Присвячено 90-річчю Кам’янецької доби УНР.– С. 475–479.
  40. Керівництво учнівським інструментальним колективом як педагогічна проблема / В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : зб. за підсумками наук. конф. викладачів, докторантів і аспірантів : вип. 8, у 5 т. – Кам’янець-Подільський, 2009. – Т. 5. – С. 146–148.
  41. Народно-інструментальне ансамблеве музикування як різновид спільної музично-виконавської діяльності / В. М. Лабунець // Проблеми збереження та розвитку академічного народно-інструментального мистецтва України : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Кіровоград, 2009. – С.35–42.
  42. Проблема музичного мислення в історії психолого-педагогічної і музикознавчої думки / В. М. Лабунець // Проблеми сучасної психології: зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України / за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Кам’янець-Подільський, 2009. – Вип. 6, ч. 1. – С. 363–371.
  43. Психолого-педагогічні особливості мотивації майбутнього вчителя музики до професійного зростання в процесі неперервної освіти / В. М. Лабунець // Проблеми сучасної психології: зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України / за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Кам’янець-Подільський, 2009. – Вип. 3. – С. 223–232.
  44. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов мотивації професійного зростання студентів-музикантів у процесі неперервної освіти / В. М. Лабунець // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2009. – Вип. 1. – С. 215–221.
  45. Формування виконавської майстерності студента-гітариста / В. М. Лабунець // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2009. – Вип. 3. – С. 481–487.
  46. Мотивація майбутнього вчителя музики до інструментально-виконавської діяльності в системі неперервної освіти / В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : зб. за підсумками звітної наук. конф. викладачів, докторантів і аспірантів : вип. 9, у 5 т. – Кам’янець-Подільський, 2010, – Т. 4. – С. 145–146.
  47. Психолого-педагогічні особливості формування виконавської майстерності студента-гітариста / В. М. Лабунець // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич, 2010. – Вип. 4 (№ 63). – С. 59–65.
  48. Развитие мотивации студентов-музыкантов к профессиональному росту в процессе непрерывного образования/ В. Н. Лабунец // Актуальные проблемы педагогики искусства : материалы второй Международной науч.-практ. конф., 22–23 апреля 2010 г. – Могилев, 2010. – С. 94–98.
  49. Теоретичні основи неперервної освіти професійної підготовки майбутнього вчителя музики / В. М. Лабунець // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2010. – Вип. 4. – С. 300–306.
  50. Українські народно-інструментальні колективи Південно-Західного Поділля / В. М. Лабунець // Мистецька спадщина Поділля у контексті полікультурного європейського простору : зб. наук. праць за результатами Міжнародного наук.-практ. семінару. – Кам’янець-Подільський, 2010. – С. 101–105.
  51. Усовершенствование народного инструментария как предпосылка активизации академического инструментального ансамблевого исполнительства Украины ХХІ века / В.Н. Лабунец // Национальный фольклор и формирование духовно-нравственных ценностей в современном обществе : сб. материалов Всероссийской науч.-практ. конф., Орёл, 1–2 апреля 2010 г. / науч. ред. А. С. Каргин; [редкол.: С. Н. Чабан, Л. Д. Назарова, Г. В. Якушкина]. – Орёл, 2010. – С. 57–66.
  52. Етнокультурний вплив на характер побутування танцювальної музики в українській весільній обрядовій традиції Південно-Західного Поділля (ХІХ – початок ХХІ ст.) / В. М. Лабунець // Музикознавчі студії інституту мистецтв Волинського національного університету імені Лесі Українки та національної музичної академії України імені П. І. Чайковського : зб. наук. праць / [ред. кол. В. І. Рожок, В. Т. Посвалюк; упоряд. О. І. Коменда]. – Луцьк, 2011. – Вип. 7. – С. 375–387.
  53. Інтегрований підхід до структурування змісту інструментально-виконавських знань і вмінь майбутнього учителя музики в системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець // Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології імені. Г. С. Костюка НАПН України / за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Кам’янець-Подільський, 2011. – Вип.  – С. 392–402.
  54. Організація навчально-виховної роботи в ансамблі гітаристів / В. М.Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : зб. за підсумками звітної наук. конф. викладачів, докторантів і аспірантів : вип. 10, у 5 т. – Кам’янець-Подільський, 2011. – Т. 4. – С. 105–108.
  55. Педагогічні особливості підготовки майбутнього учителя музики у процесі неперервної освіти / В. М. Лабунець // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2011. – Вип. 7. – С. 259–265.
  56. Педагогічні умови реалізації інтегративних зв’язків інструментально-виконавських дисциплін у фаховій підготовці майбутнього учителя музики / ВікторЛабунець // Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 20–21 жовт. 2011 р.). – Умань, 2011. – С. 97–100.
  57. Проблема формирования мотивации будущего учителя музыки к профессиональной деятельности / В.Н. Лабунец // Гуманитарные науки в современной школе: технологии, содержание, воспитательный потенциал : сб. материалов Всероссийской науч.-практ. конф. с международным участием. – Иваново, 2011. – С. 108–111.
  58. Психолого-педагогічні основи підготовки майбутнього учителя музики у процесі неперервної освіти / В. М. Лабунець // Проблеми сучасної психології: зб. наук. праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Кам’янець-Подільський, 2011. – Вип. 14. – С. 427–436.
  59. Взаємодія виконавського і методичного компонентів у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: зб. за підсумками звітної наук. конф. викладачів, докторантів i аспiрантiв : вип. 7, у 5 т. – Кам’янець-Подiльський, 2012. – Т. 5. – С. 135–136.
  60. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики / В. М.Лабунець // Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір в системі неперервної освіти : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 28–29 берез. 2012 р. – Київ, 2012. – С. 604–612.
  61. Методологічні основи музично-виконавської підготовки майбутнього учителя музики у процесі неперервної освіти / В. М. Лабунець // Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С.Костюка НАПН України / за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Кам’янець-Подільський, 2012. – Вип. 15. – С. 312–322.
  62. Основні тенденції розвитку традиційного та академічного ансамблево-оркестрового виконавства в Україні / В. М. Лабунець // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич, 2012. – Вип. 63 (№4). – С. 65–72.
  63. Особливості формування виконавської техніки майбутнього вчителя музики в процесі інтеграції інструментальних дисциплін / В. М. Лабунець // Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології Г. С.Костюка НАПН України / за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Кам’янець-Подільський, 2012. – Вип. 18. – С. 438–446.
  64. Підготовка студента-інструменталіста до концертного виступу (до питання про психологічні особливості естрадного хвилювання) / Віктор Лабунець // Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : матеріали ІV Міжнародної наук.-практ. конф., Кам’янець-Подільський, 22–23 травня 2012 р. – Кам’янець-Подільський, 2012. – С. 204–206.
  65. Профільна підготовка учнів загальноосвітньої школи в системі неперервної мистецької освіти / В. М.Лабунець // Інструментальне мистецтво у вищій школі: проблеми і перспективи професійної підготовки : матеріали Міжнародної наук.-практ. конф., Кам’янець-Подільський, 25–26 квіт. 2012 р. – Кам’янець-Подільський, 2012. – С. 116–120.
  66. Формування виконавської техніки та художньої майстерності майбутнього вчителя музики у процесі інструментальної підготовки / В. М.Лабунець // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2012. – Вип. 12. – С. 361–367.
  67. Допрофесійна підготовка в системі неперервної мистецької освіти/ В. М. Лабунець // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2013. – Вип. 14. – С. 280–286.
  68. Специфіка формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі колективного народно-інструментального музикування / В.М. Лабунець // Актуальні питання культурології : Альманах наукового товариства «Афіна» кафедри культурології та музеєзнавства / за ред. проф. В. Г. Виткалова. – Рівне, 2013. – Вип.  – С. 170–173.
  69. Технологічний підхід до виконавської підготовки майбутніх учителів музики / В. М. Лабунець // Науковий вісник Миколаївського держ. ун-ту імені В. О. Сухомлинського : зб. наук. праць. Серія: Педагогічні науки – Миколаїв, 2013. – Вип. 1.39. – С. 118–121.
  70. Особливості фахової компетентності майбутнього вчителя музики та проблеми її формування / В. М. Лабунець // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : зб. за підсумками звітної наук. конф. викладачів, докторантів і аспірантів. – Кам’янець-Подільський, 2014. – Вип. 13. – С. 124–127.
  71. Развитие мотивации будущего учителя музыки к профессиональному росту / В.Н. Лабунец // Актуальные проблемы педагогики искусства (музыки и хореографии) : сб. тезисов ІІІ Международной научно-практической конференции (Могилев, 20–22 марта 2014 г) / под. ред. В. П. Ревы. – Могилев, 2014. – С. 72–75.
  72. Роль педагогічних ситуацій та задач у формуванні виконавських умінь та навичок майбутнього вчителя музики в процесі інтеграції інструментальних дисциплін / В. М. Лабунець // Виконавська інтерпретація та сучасний навчальний процес : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (Луганськ, 13–14 берез. 2014 р.). – Луганськ, 2014. – С. 204–208.
  73. Інноваційні засади інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / В. М. Лабунець // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне, 2015. – Вип.12 (55), ч  – С. 236–246.
  74. Компонентна структура інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики на інноваційних засадах / В. М. Лабунець // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2015. – Вип. 18. – С. 337–344.
  75. Методичні орієнтири інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання / В. М. Лабунець // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2015. – Вип. 18. – С. 344–350.
  76. Методичні орієнтири інструментальної підготовки студентів інститутів мистецтв навчання / В. М. Лабунець // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П.Драгоманова : зб. наук. праць. Сер. № 14: Теорія і методика мистецької освіти – Київ, 2015. – Вип. 19 (23). – С. 87–96.
  77. Наукові підходи до інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики / В. М. Лабунець // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць. – Умань, 2015. – Вип.15, ч.  – С. 231–239.
  78. Основні принципи інноваційної інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики / В. М. Лабунець // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць. – Слов’янськ, 2015. – Вип. LXXIII. – С. 57–64.
  79. Педагогічні умови інструментально-виконавської підготовки студентів інститутів мистецтв і музично-педагогічних факультетів педагогічних / В. М. Лабунець // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П.Драгоманова : зб. наук. праць. Сер. № 14: Теорія і методика мистецької освіти. – Київ, 2015. – Вип. 19 (23). – С. 64–71.
  80. Підвищення кваліфікації вчителя музики як складова неперервної освіти / В. М. Лабунець // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі : зб. наук. праць. – Рівне, 2015. – Вип. 2 (14). – С. 187–197.
  81. Поетапна методика інноваційної інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики / В. М. Лабунець // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич, 2015. – Вип. 14. – С. 116–124.
  82. Процесуально-функціональний аналіз інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики до продуктивної діяльності з учнями / В. М. Лабунець // Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький, 2015. – Вип. 4. – С. 64–71.
  83. Сутність концептуального підходу до інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / В. М. Лабунець // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету : зб. наук. праць. Серія: Педагогіка. – Мелітополь, 2015. – Вип. 15 (2). – С. 256–265.
  84. Творче втілення інноваційних ідей в інструментально-виконавську підготовку студентів інститутів мистецтв / В. М. Лабунець // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. – Чернівці, 2015. – Вип. 764. – С. 231–238.
  85. Концептуальна модель інноваційної інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики / Віктор Лабунець // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2016. – Вип. 20 (1–2016), ч. 2. – С. 64–71.
  86. Методика інноваційної інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Віктор Лабунець // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2016. – Вип. 21 (2–2016), ч. 2. – С. 69–75.
  87. Конструювання змісту інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики в умовах неперервної мистецької освіти / Віктор Лабунець // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2017. – Вип. 22 (1–2017), ч. 2. – С. 43–49.
  88. Особливості методичної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі вивчення інструментально-виконавських дисциплін / Віктор Лабунець, Жанна Карташова // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2017. – Вип. 22 (1–2017), ч. 2. – С. 49–56.

ІІІ. Про В. М. Лабунця

  1. Завальнюк О. М. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка у добу незалежної України / О. М. Завальнюк, О. Б. Комарніцький. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2008. – С. 268.
  2. Завальнюк О. М. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (1918–2010 рр.) : історичний нарис / О. М. Завальнюк, О. Б. Комарніцький. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2010. – С. 175.
  3. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка / [редкол.: О.М. Завальнюк, В. А. Смолій, І. М. Вишневський та ін.]. – Київ : Вид-во Логос Україна, 2008. – С. 89.
  4. Каньоса П. С. Педагогічний факультет Кам’янець-Подільського національного університету: минуле і сьогодення / П. С. Каньоса, А. Ф. Суровий. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2008. – С. 121.
  5. Педагогічний: віхи розвою / [редкол.: П. С. Каньоса, М. А. Печенюк, М. С. Гордійчук та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2010. – С. 153.
Прокрутка вгору