[fancy_heading style=”style2″ size=”medium”]ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВОЇ ТА НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ[/fancy_heading]
Наукова та науково-технічна діяльність в університеті організована відповідно до вимог законів України Про вищу освіту, Про наукову та науково-технічну діяльність України і забезпечується через:
- органічну єдність змісту освіти і програм наукової діяльності;
- спрямування фундаментальних, прикладних досліджень і розробок на створення і впровадження нових конкурентноздатних техніки, технологій та матеріалів;
- створення стандартів вищої освіти, підручників та навчальних посібників з урахуванням досягнень науки і техніки;
- розвиток різних форм наукової співпраці (в тому числі міжнародної) з установами й організаціями, що не входять до системи вищої освіти, для розв’язання складних наукових проблем, упровадження результатів наукових досліджень і розробок;
- безпосередню участь учасників освітнього процесу в науково-дослідних і дослідно-конструкторських роботах, що проводяться у вищому навчальному закладі;
- планування проведення і виконання науково-педагогічними працівниками наукових досліджень у межах основного робочого часу;
- залучення до освітнього процесу вчених і науковців, працівників вищих навчальних закладів та інших наукових установ і організацій;
- організацію наукових, науково-практичних, науково-методичних семінарів, конференцій, олімпіад, конкурсів, науково-дослідних, курсових, дипломних та інших робіт учасників освітнього процесу.
[fancy_heading style=”style2″ size=”medium”]ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ[/fancy_heading]
- теорія і технологія управління пізнавальною діяльністю в навчанні природничо-математичних та технологічних дисциплін;
- проблеми демографічної політики, розвитку людського потенціалу та формування громадянського суспільства;
- державно-політичний розвиток України;
- джерелознавство та історіографія історичного краєзнавства і регіональних досліджень Правобережної України;
- інтенсифікація процесу утвердження національної мовної свідомості громадян України;
- духовні, національні, соціальні аспекти української літератури;
- національна основа художнього навчання і виховання;
- актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин;
- впровадження новітніх педагогічних технологій у корекційну освіту;
- збереження навколишнього середовища (довкілля) та сталий розвиток;
- нові комп’ютерні засоби та технології інформатизації суспільства;
- вітчизняна і міжнародна практика в галузі інформаційної політики та інформаційного обміну;
- нові речовини і матеріали;
- розробка ефективних методів розв’язання екстремальних задач теорії наближень та задач оптимізації;
- аналітичні та якісні методи дослідження диференціальних, інтегральних та різницевих рівнянь.