17 квітня відбулося четверте заняття науково-педагогічних працівників за тренінговою програмою “Навчання через дослідження”, яке проводила проректор з наукової роботи, доктор педагогічних наук, професор Світлана МИРОНОВА.
У контексті формули «навчання через дослідження» в інтерактивному форматі було проаналізовано проблеми взаємозалежності теми наукового дослідження НПП, підходів до викладання ним відповідних навчальних дисциплін та врахування дослідницьких інтересів здобувачів освіти.
Модератор заняття за допомогою піраміди алгоритмізувала логіку узгодження зазначених позицій та запропонувала, з використанням елементів практикуму, кожному зробити спробу її реалізувати на основі своїх дослідницьких пріоритетів та освітніх програм. Заняття супроводжувала активність учасників, жвава дискусія навколо найбільш проблематичних питань